Monday, September 14, 2009

Menjana pendapatan....

MENCUBA LEBIH BAIK DARI TERUS BERFIKIR
TANPA SEBARANG KEPUTUSAN

Salam sejahtera sekali lagi buat ANDA yang budiman, sebelum ANDA menganggap berita ini tidak munasabah, SAYA cadangkan supaya ANDA membacanya terlebih dahulu.
Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat Malaysia SAYA ucapkan. Tidak kira apa status, keturunan, umur & warganegara, ANDA berpeluang merebut pendapatan yang lumayan ini.
Percayalah !!!. Sebulan yang lalu, SAYA sedang melayari news groups dan blog seperti ANDA sekarang ini & menjumpai artikel seperti ini yang mengajak SAYA melabur hanya RM250 sahaja untuk mendapatkan pulangan beribu ringgit!!

Selepas SAYA meminta pandangan beberapa orang rakan & memikirkan semula risiko yang ada, SAYA membuat keputusan untuk mencubanya. Tiada apa yg merugikan SAYA. Dalam tempoh 3 hari, akaun bank SAYA mula dipenuhi WANG!!! SAYA betul-betul terkejut. Saya hanya mendaftarkan 4 orang sebagai downline saya dan saya melihat bank saya terdapat RM 260!!! Ini bermakna wang yang telah saya labur telah saya dapatkan kembali dan juga mendapat keuntungan RM 10...Itupun baru 4 orang.. Jika 10? 15? 20? RAMAI YANG YAKIN MENYERTAI PROFRAM INI, DI SINI SAYA UCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH!!!
BAGAIMANA IA BERFUNGSI

SAYA akan terangkan bagaimana ia berfungsi dan yang lebih penting kenapa ia berfungsi sebegitu. SAYA pasti, jika ANDA mengikuti langkah-langkah yangtelah diatur dalam artikel ini, ANDA akan mula menerima hasilnya sebelum habis penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sebagai satu peluang keemasan untuk ANDA.
Sekiranya ANDA JUJUR, IKHLAS & RAJIN mempromosikan program ini, anda akan memperolehi ganjaran yang amat besar, bersesuaian dengan usaha yang anda curahkan, malah tidak mustahil lebih dari itu. Jika ANDA tidak menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak ANDA. Tambahan pula, program ini mementingkan TEAMWORK!!! Jadi upline akan sentiasa memberi bantuan dan motivasi kepada mereka yang merasakan program ini susah untuk dijalankan...

Firman Allah SWT bermaksud,
Iblis & syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan menderma untuk kebaikan...! !!


Baca & fahamkan arahan sebelum ANDA menyertainya supaya tidak berlaku penganiayaan kepada peserta lain secara tidak sengaja
.

Untuk keterangan lanjut, hubungi saya melalui email seperti yang terdapat pada blog ini atau alamat email yahoo (apek87srwk@yahoo.com) atau anda boleh hubungi dan SMS kepada saya (019-4605563)....


0 comments:

Post a Comment